MAKRO – manýry 21. století

Vedení této společnosti zapomnělo na heslo – náš zákazník náš pán, které se v ČR uplatňovalo zejména v dobách první republiky. Pokud nezapomnělo, určitě o něm neví, jinak to není možné.Řetězci jsem vytrénovaná před odchodem z prodejny zkontrolovat nákup co do množství a ceny, abych mohla nákup okamžitě vyreklamovat.

Zkušenosti jsou sice nepřenositelné, ale třeba se někomu budou hodit.

KAUFLAND – vyhodnotila jsem jako obchodníka s nejlepším přístupem k zákazníkovi. Rozdíl v regálových cenách a účtovaných na dokladu vrací proti podpisu v hotovosti okamžitě při reklamaci.

TESCO – už ani nepočítám, kolikrát jsem stála na informacích a reklamovala účet. Když je jiná cena na účtence než regálová, buď vrátím zboží, nebo dostanu peníze zpět, ale až po ověření skutečnosti.

Potom dlouho nic a následuje

MAKRO
Zde platí pravidlo č. 1 – pravdu má vždy personál, pravidlo č. 2 – nemá-li pravdu personál, platí zásada č. 1. .
Nechala jsem se zlákat na 20 % slevu všech výrobků Bref, podle letáku připevněného na regále. Po zaplacení jsem se na faktuře marně pídila po slevě.
V informacích pracovnice též nevěděla, a proto jsem musela zpět do prodejny. Přes reklamační oddělení nesmíte, je třeba se vrátit přes recepci. „Nuž, alespoň se mi nezkrátí žíly,“ pomyslela jsem si.
Informátorka vyhledala pana vedoucího, ten pravil něco o blábolu a když jsem předvedla corpus delicti, oznámil, že neví, kdo to tam instaloval a barevný papír strhl a bylo vymalováno.

Sice nevěděl, kdo štvavý leták nainstaloval, ale chtěl na mě povolat ochranku, když jsem si jejich nepoctivost chtěla navofit. Mazala jsem pro zboží, neboť jde o princip a vrácené peníze byly zúřadovány přes platební kartu!!! „Obdivuhodná“ rychlost chápaní, kterak nakládat s platebními prostředky, když jejich výhody objevili až s nástupem krize.
Popsanou situaci jsem zažila u obchodníka se jménem MAKRO již třikrát a pokaždé je stejný scénář a stejný výsledek. Bohužel si nikdy nevzpomenu, že mám chtít pana ředitele, ale času je málo…

MSF, chudáci ti, kdož tam nakupují za desítky tisíc…

Příspěvek byl publikován v rubrice Aktuality. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 komentáře: MAKRO – manýry 21. století

  1. JANOVA napsal:

    BrefDnes jsem koupila WC čistič Bref s 20 % slevou v Tescu.
    MSF

  2. JANOVA napsal:

    Kutile,neptej se a napiš o svých zážitcích z nakupování, neboť právě ta pestrost názorů je to, co mě na lidech baví nejvíce.
    Text se dá opsat, ale námětem se inspirujeme!

    MSF

  3. Chtělo by se napsat, proč nejdeš jinam, ale pochopil jsem, že Makro je takové to pro podnikatele a tady moc na výběr není, a taky, že jít jinam je snadnější v Praze než někde jinde… Nicméně léta praktikuju (a doporučuju) – stačí, když se prodavačka křivě podívá, a víckrát tam nejdu, natož snad kdyby se mě někde pokusili ošidit. Z nakupování má mít člověk radost, ne trauma… Já vím, v Praze… (Sakra, to je ale námět, můžu ho, Janovo, použít i u sebe?)

Napsat komentář: JANOVA Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *